måndag 21 december 2009

Inflyttade del 5: Lilla badrummet

Det minsta rummet i huset, altså det svåraste att fotografera iallfall man som jag inte har en proffskamera. Men efter stora påtryckningar från min kära Therese ;),som ska göra om sitt badrum, lägger jag nu ut lite bilder från lilla badrummet också.
Jag tror att detta rummet är det som är mist använt hittils hela huset, men det råder ingen tvekan om att det är just detta rummet som kan pigga upp vilken och mörk och tråkig dag som helst, och jag kan tacka H för, som övertygade mig om det helt underbara golvet :)

Badrumsinredning från Vedum, duschvägg från INR och
blandarna är från Hansgrohe.


7 kommentarer:

  1. Gud vad fint, vi har också fastnat för trend pulpet och det blir förmodligen det huset. Vill se massor! Tack

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad roligt med ännu en blivande Trend-byggare. Hoppas att det kan bli en blogg man kan följa ;)

    // Johanna

    SvaraRadera
  3. Kul att du är tillbaka i bloggvärlden, har saknat dina inlägg om huset. Ni har fått det jätefint i ert hus =) Hoppas att du visar fler bilder.

    Kram Emmelie

    SvaraRadera
  4. Hej Johanna,

    Gud så fint ni har fått det, och gud så fina trend-husen är! Ju mer jag ser, desto mer sugen blir jag! Hittar vi bara en tomt som inte kostar skjortan ska jag nog kunna övertala min andra hälft att bygga ;-)

    God Jul!

    -Jenny-

    SvaraRadera
  5. Jaaa va kul att du bloggar igen.. efterlängtat;)) Ni har sååå himla snygg stil!!!
    Gillar verkligen lilla badrummet me, så kul me inspiration. Måste kännas underbart nu när det är klart. KRAMIS Therese

    SvaraRadera
  6. God Jul! Jättefint blir det och jag förstår ångesten med tavlorna, vi har inte heller fått upp några tavlor, bra några hyllor i barnens rum. Ha det så bra i vintervädret! /Lena

    SvaraRadera
  7. hej Johanna,
    Nu är jag ju SÅ nyfiken på resten av huset, snälla visa oss lite bilder ;)! kramar annelie

    SvaraRadera