fredag 19 februari 2010

Rosa

En ledig fredag själv hemma när snön yr som allra värst ute, har jag fått gjort i ordning i vårat allrum. Trots att rummet ligger i norrläge är det alltid mysigt och sitta här och se på TV om kvällarna, det är nog för att det är lite mindre och än i vardagsrummet. Dock har det inte varit speciellt mysigt i övrig, inget soffbord, ingen matta, inga gardiner. Men det har det blivit ändring på idag. Så efter besök på Mio, Bolagret och IKEA blev det snabbt nya favoritrummet i huset med Tema Rosa :)
Med nya symaskinen lyckades jag även sy lite gardiner till huset, bilder på det kommer en annan dag.

3 kommentarer:

  1. WOW vad snyggt det blir :)! Det ser så vårigt och fint ut. Jag tänker mig också att det är i allrummet man kommer att sitta och titta på tv om kvällarna. Tapeten har vi också kikat på, gillar när det är mönster som syns vagt men ändå att det händer något, och att det är vitt :)! Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Ser mycket snyggt ut =) håller med Annelie, ser vårigt ut och vår vill vi gärna ha snart =)

    trevlig helg
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ni har verkligen ett vackert hem. Så roligt att titta in. Gillar era rosa detaljer. Skrattar förresten när jag såg snöbilderna, verkar vara ett sanslöst snöande där nere i söder ;)

    SvaraRadera