fredag 19 mars 2010

Aintwood







Jag har varit ute och tittat på utemöbler idag. Möblerna ovan kommer från danska företaget Da'core och de gillas väldigt mycket. De är gjorda i Aintwood och aliminium och är helt underhållsfria. Perfekt. Jag vet att H. hellre vill ha positionstolar för att man sitter skönare i dem, men nästa gång får han följa med ut och känna de här faktiskt också var riktigt sköna med dynor. Vet dock inte vad jag skulle vilja ha för färg, hade tänkt mig helt svarta först, men det var himla snyggt med alu/vita eller helvita...hmm svårt.
Skulle helst av allt vilka ha ett betong bord och har hittat ett riktigt snyggt...för 26000:-, det var tydligen inte akuellt ;)

2 kommentarer:

  1. Dem är jättefina, jag skrev om dem för ett tag sedan då jag var såå nära att köpa. Men sedan insåg jag att det var för långt för sommaren och att andra saker måste prioriteras :) Men NU är det ju snart sommar, hoppas vi! kram annelie

    SvaraRadera
  2. det svarta var riktigt snyggt på bilden iallafall. skulle säkert bli snyggt till ert vita hus.
    Nu är det snart dags för att börja med trädgårdsjobbet, ska bli så kul (och slitigt förståss).
    Vi har redan fikat på platsen där vår altan ska bli, med gamla plaststolar, i solen förra helgen.
    /Lena

    SvaraRadera