onsdag 12 augusti 2009

Fritt från fukt



Då var fuktmätningen gjord och allt var bra, skönt det lönat sig att köra med golvärmen på såhär i efterhand, trots att det var så svettigt i sommar :)
På fredag bär det av till kakelforum och då ska kaklet beställas. Jag har haft lite panik de senaste dagarna ang. tvättstugan. Vi har inte ägnat så mycket tid till att bestämma klinkers där eftersom jag hela tiden tänkt att det blir någon neutralt som är praktiskt. Men helt plötsligt kände jag bara att jag inte bara låta det vara så utan vill ha en klar bild redan nu över vilka färger jag vill ha i tvättstugan. Nu lutar det åt Svart, grönt och vitt. Något klinker har vi däremot inte bestämt, men det finns ett par olika alternativ så det får bestämmas innan fredag.
Jag vill flytta in nu, det känns såå långt kvar fortfarande. Tänk när man får handla alla saker som nu går och suktar efter men som man inte vågar köpa än ifall man skulle ångra sig fram till man flyttar in. Ja det är väl lyxproblem, men jag längtar..

2 kommentarer:

  1. Hej hej,
    Tittar in på din blogg lite då och då eftersom vi är väldigt nära på att börja bygga ett trend pulpet :)! får vi bara in det på tomten så kommer vi skriva på i dagarna, spännande!:)
    förstår att ni längtar efter att få flytta in, det är ett jättefint hus!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad roligt at ni också kikar på ett trend, var ska ni bygga någon stans?
    Det kan vara lite knepigt det där med att få huset bra på tomten, hoppas det löser sig!
    Ska kika in på din blogg också.

    // Johanna

    SvaraRadera