söndag 15 november 2009

Första natten i huset

Ja nu bor vi faktiskt här :), underbart! Flytten gick förvånansvärt snabbt och bra tack vara all hjälp från snälla vänner och familj, så det var toppen. Nu börjar arbetet med att få lite ordning här. Började lite igår med att packa upp lådor i köket, lite kaosartat eftersom man inte riktigt vet var man vill ha sakerna ännu. Men som tur är går det ju faktiskt att ändra sen ;)
TV:n fungerade också med en gång, vilket jag absolut inte trodde. Telefon och bredband har vi inte hunnit kolla, det är mobilt som gäller än sålänge.
Nej, jag ska återgå till lådorna, bilder kommer senare.
Ha en bra söndag!

Kram

7 kommentarer:

  1. Grattis! Vad roligt att ni äntligen är vid målet! Det lyste så fint runt ert hus när vi åkte hem igår eftermiddag. // Caroline

    SvaraRadera
  2. Min tur och säga grattis då..!!! JIPPI, va skoj. Längtar till jag får se bilder:-)

    Ha det toppenbra//kram cissi

    SvaraRadera
  3. Grattis, nu har ni äntligen kommit i mål efter allt slit! Så skönt att det löste sig med varmvatten och värme. Jag längtar SÅ till vår flytt. Det är så mysigt att åka förbi ert hus och se att det lyser i fönstrena.

    Kram Veronica

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Ja det känns otroligt skönt att vara på plats. Det ska bli väldigt roligt när ni andra flyttar in med så att det inte är så ödsligt här uppe, även om det börjar komma ljus i allt fler hus nu om kvällarna :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Om drygt en vecka lyser det hos oss;)

    Veronica

    SvaraRadera
  6. Hej Johanna!
    Hehe ja det ska jag hälsa till honom! jag ska göra mitt bästa för att övertala honom så får vi se hur långt det räcker :) Har röris varit och hälsat på er ännu? kram annelie

    SvaraRadera
  7. hej Johanna, ja det kan jag tänka mig att du gör, tänk att en platta kan vara så intressant. Hehe, ja det är ju inte varje dag man kommer hem och allt är fixat, därför får man uppskatta de stunderna extra mycket :)!. Vad bra att rörisarna nu ÄNTLIGEN kommit, det var på tiden. Jag såg att Perlan hade lagt ut väldigt fina bilder från ett trend hus, det är värt att kika på om du inte sett det redan. Kram annelie

    SvaraRadera