måndag 23 november 2009

Inflyttade del 2: Hall och sovrum

Här kommer några bilder på hall och sovrum. Det är lite tomt, både på väggar och annat, inte så konstigt kanske. Brist på garderober ( ffa inredning) gjorde att jag tillfälligt hängde upp en klänning utanför, blev ganska fint som dekoration också :)
Vår NUD lampa skall också flyttas men hänger fint i hallen så länge.



En liten glimt från sovrummet som inte är klart, bland annat saknas sängram och en byrå. Hoppas att sängramen snart ska bli målad iallafall.




8 kommentarer:

  1. Åh va fint =) visa gärna fler bilder, är sååå nyfiken på hur ni fått det =)

    En fråga gällande spotlights i badrummet, hur många valde ni att ha i taket?

    ha det gott
    Kram Emmelie

    SvaraRadera
  2. Oj vad ni redan hunnit komma iordning. Det blir jättefint:)
    Går här hemma och packar och längtar.....

    Kram Veronica

    SvaraRadera
  3. hej vännen!!! sååå fint ni fått det!! måste kännas så skönt o va på plats nu efter allt slit. Kul o få se badrummet, precis i min smak::)) Njut nu i massor det e ni sååå värda!!! Kram Therese

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Veronica: Nj så iordningar är det inte..vi har ju några rum och gömma allt som inte är upppackat. men måste verkligen ordna till garderoberna snart så vi får in alla kläder nån stans...hmm...i-landsproblem :)

    There: Tack, vad söt du är. Hopps det insiperar er lite, det är svårt och bestämma sig som jag sa. Hoppas ni får en hyffsad natt ändå trots hur det såg ut för en stund sedan.

    Emelie: tack, jag ska återkomma med bilder framöver, måste få iordning lite bara *ler*
    Vi har valt att ha fem stycken spottar i stora badrummet, jag tycker att det blev precis lagom även om bilderna ser lite mörka ut.

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Ja men det är klart, allt ska fotas :) senast 7.00 ska jag vara där. Usch stackarn, jag vaknade i natt och hade frossa och väldigt ont i armen. Har fortfarande ont och armen känns förlamad, hoppas det går över under dagen :) Kram annelie

    SvaraRadera
  6. Jag vet en som gärna hade kommit med stora kameran och fotat lite ;-)
    Det ser verkligen toppenfint ut!!
    /P

    SvaraRadera
  7. Hej Perlan!
    Tack! :) Du är så välkommen om du har vägarna förbi, dina bilder på det andra Trendhuset var underbara, önskar jag hade en större kamera *ler*.

    Kram

    SvaraRadera
  8. Hej,

    Hade jag fått välja hade jag också velat bygga Trend Pulpet! Priset på huset är väl okej men i Göteborg är ju själva tomten så himla dyr :(

    Ni har fått det jättefint hur som helst och jag måste bara säga att det snyggaste är nästan garaget! Huset är såklart superfint, men garaget matchar ju helt fantastiskt bra! Mycket finare som ni har gjort det än att ha ett garage inbakat med huset! Helt otroligt att de kommer från två olika företag. Finns det plats för ett litet förråd längst fram/bak vid dörren, eller blir det fullt när bilarna står där?

    Tittar in längre fram för mer inspirationsbilder!
    -Jenny-

    SvaraRadera